FAQs
Wat garandeert de kwaliteit van mijn Eidschaap?
Wij werken uitsluitend met gezonde, zorgvuldig geselecteerde rammen van minimaal 6 maanden oud, afkomstig uit Roemenië en Spanje. De dieren worden gehouden onder erkende dierenwelzijnsnormen en geslacht in een halal-gecertificeerd slachthuis onder toezicht. Zo bent u verzekerd van premium kwaliteit én volledige naleving van islamitische richtlijnen.
Wat als mijn bestelling niet voldoet aan de omschreven kwaliteit?
Elke bestelling wordt gecontroleerd, mocht u desondanks gegronde twijfels hebben over de kwaliteit bij ontvangst, neem dan direct contact met ons op. We beoordelen elke melding zorgvuldig en zoeken samen naar een passende oplossing.
Ben ik aansprakelijk voor schade bij verkeerd gebruik of opslag?
Na levering bent u zelf verantwoordelijk voor correcte bewaring van het vlees. Koeling en verwerking dienen volgens de voedselveiligheidsrichtlijnen te gebeuren. Beschadiging of bederf door onjuiste opslag na ontvangst valt buiten onze aansprakelijkheid.
Wat als mijn bestelling vertraagd is of niet geleverd wordt?
We informeren u vooraf over het verwachte levermoment en doen er alles aan om uw bestelling tijdig te bezorgen of klaar te zetten. In het uitzonderlijke geval van overmacht of logistieke storing behouden wij ons het recht voor om zonder restitutie af te wijken van de planning. Uiteraard houden wij u in zo’n geval actief op de hoogte.
Kan ik een klacht indienen?
Ja, uiteraard. Neem binnen 24 uur na levering contact met ons op met uw klacht of opmerking. Wij behandelen elke melding persoonlijk en serieus.